lördag, september 27, 2008

Jaja jag vet....=)


Tjillevippen
Japp nu har man nyktrat till…haha nä det tog inte en vecka men väl ett par dagar =). Arbetsveckan var ok, stressigt och två kvällar jobbade jag till 22.00 med uppgiftsplaneringar. I torsdags jobbade jag extra med att vara filmare och fotograf på idrottsdagen, på kvällen var det hundsim och sen stressa till butiken för att köpa kablar och prylar till filmkameran så att man kunde ladda ner filmen så att det blev bra kvalitet, så det vart en lång dag. I fredags var det tvätt och städdag, en sådan där dag då jag städade riktigt noga med att skura golv, damma och så…puuuh. På eftermiddagen åkte jag iväg en sväng och handlade mat….sen hade jag en välbehövlig spa-kväll och pysslade om mig själv. Idag har jag tvättat upp det sista och sen suttit och jobbat hela eftermiddagen/kvällen med att redigera film och andra planeringar och småfix. Man får faktiskt tillbaks en massa om man sitter och gör planeringar långt fram, då behöver man inte stressa från dag till dag. Imorgon ska jag med mamma och pappa till syrran för hon fyller år så hon vill bjuda på lunch, känns lite ovant för jag brukar aldrig åka till henne. Nu ska jag ta det lite easy och kolla tv. Har ätit en god hemmagjord pizza idag toppad med bland annat fajitaskryddad kycklingfärs…mmmm mumma =). Det är höststorm ute (jag har burit in mina uteblommor som ska övervintra och bäddat om de andra). Ha det så bra! Kramizar!

Inga kommentarer: